Full pott

Två poäng tog vi, 22 plusmål till mellanskillnaden, totalt utpumpad kropp och en stukad fot. JIPPIE. Denna jävla fot.. jag blir så less. Händer typ en gång om året och jag tror att jag skiter i det här med att den ska läkas ihop och bli stark. Hädanefter kommer jag köra med fotledskyddet jämt PUNKT.
Matchen igår då.. Bollstanäs stod för "motståndet" hahaha så kul att vara dryg =) Nejdå de var faktiskt inte alls så tokiga trots att de ligger sist i serien.. det var tlite konstigt nästan för de spelade helt ok. Men siffrorna 34-12 visar nog ändå att de var lite klena på att göra mål. Vi fick däremot en hel del lägen. Vi har spelare i vårt lag som skjuter som hästar sparkar så det är inte så lätt att stå emot då =)) Jag är MYCKET stolt över HK 71 nämligen =) Vi är bäst. Måste tillägga att vi inte förlorat en match sen december förra året.
Efter matchen skulle jag och Ylva dricka lite vin och käka sushi men sushistället hade stängt!!! whuuut?!?! Vi fick istället gå till Svenssons taverna och beställa top notch-pizza haha. SÅ gott!! Så det blev pizza, vin, choklad och Beck.. inte mig emot. Blev dock sent och nu är jag trött. Kommer jag att få sova inatt? det blir nog svårt... har insomningssvårigheter.
Ikväll blir det Paranormal activity på bio.. kommer SKITA på mig.. inte om utan när.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback