Idag ska här köpas julpynt!

Så vansinnigt skönt att sova.. jag sover såklart mycket bättre när jag är uppe sen och lägger mig sent istället för att lägg mig halv tolv och vrida mig i sängen till fyra. Nu har jag iaf sovit 10h.. DET är jag inte bortskämd med.
Jag har lite småproblem med fotleden fortfarande.. det börjar göra ont längre upp i benet nu.. DET är drygt! Jag är skitstel på träningarna och kan inte alls spela normalt.
IDAG börjar jag iaf på detta 7-veckors nattschema. Så efter de två nätterna jag har denna vecka så är det 6 veckor kvar. Det går fort =)
Jag ska iaf gå på stan idag och inhandla lite julpynt. Jag har inte så mycket, typ två stjärnor och en gran. Så idag blir det mer. Har tjusvtartat genom att titta på gamla julkalendrar på youtube. Och på söndag ska jag börja titta på Sunes Jul, jag ska se ett avsnitt om dagen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback