Thank god it's Friday

Jag har insett att det tar MINST fyra dagar att komma över tre dagars arbete. Hur ska detta gå i framtiden? jag har ju nyss börjat min arbetskarriär. På jobbet undrar de hur det ska gå för mig när jag blir gammal för jag är så trött och less redan nu... ja det undrar jag med.
Idag har jag tvättat och läst å läst å läst min bok. Man blir helt fast.. jag har tänkt på boken när jag inte läst.. den har genomsyrat min fredag.. Niclas... vilket psyko... huvvaligen..
Massage har jag fått idag också MYCKET trevligt. Efter det gick jag på stan en kortis och nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli sju så jag kan möta upp brudarna på nåt ställe.

ONT har jag fortfarande i tungan efter klyvningen igår.. inte riktigt men nästan. Fick ett slag under hakan så tänderna slogs ihop och emellan låg tungan. AJ. Går knappt att äta..
Match är det imorrn! LÄNGTAR! jag har inte spelat på två veckor pga mina sjukdomar som avlöst varann. Imorrn ska vi till Upplandsväsby och krossa tabelljumbon. Blir nog inte direkt svårt =) hehe.. obesegrade som vi är =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback