The Shit

Det blir mycket snack om denna hostmedicin, men det är the shit. Herregud. Jag känner INGET behov av att hosta, det killar inte det minsta i halsen. VARFÖR skaffade jag inte det här tidigare?? jaja nu är det som det är.
Blev riktigt trött av det... så jag ska ta mig en shot ikväll så kanske jag får sova lite inatt. Det blir fett.
Folk har varit på riktigt bra humör idag, sånt gör mig glad. Jag har dock haft mundiarré... ibland så kommer bara en massa ord som jag egentligen inte menar.. jag blir så trött på migsjälv.

Jag har en fråga, som jag önskar någon kan svara på. Jag undrar om kramp i gallgångarna gör lika ont som att klämma ut en unge? För om det gör det... kommer jag aldrig kunna skaffa barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback