Hårdrock

Har jag gjort något upptåg på senaste tiden... hmm... njä.. inge mer än att jag var på massage igår. Det var najs.. tidigare gånger har det varit ren plåga eftersom jag har en hel del muskelknutor efter handbollen vid skuldrorna. Men eftersom de börjar lösas upp nu gör det inte så ont.
ONT i halsen har jag dock fortfarande.. tänkte nästan spela idag om jag nu inte hade ont.. men det gör det och då spelar jag inte. Jag vill inte råka få hjärtmuskelinflammation och behöva byta hjärta och sedan behöva äta medicin livet ut för att kroppen inte ska stöta ifrån det nya hjärtat. Njää...
Det här med rtg-festen har gjort att jag började leta gamla låtar jag lyssnade på för länge länge sen.. typ i åttan på högstadiet. Faktiskt en hel del bra låtar fortfarande =) så jag lyssnade på dem för att få lite feeling inför mitt skapande av maskeraddräkt. =)) haha.

Manowar - Master of the wind
Manowar - The crown and the ring
Manowar - The power of thy sword
Dio - Rainbow in the dark

Skid Row - 18 and Life ( har jag aldrig lyssnat på innan.. men det kan man ju göra om man tycker det är roligt =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback