Förkylnings helv...

Det är så långdraget och jävligt. Okej, inte så jävligt men utdraget eftersom det inte händer något.. först har jag ont i halsen jätte länge (3 dar) men det ingen förkylning direkt, nu börjar snoken göra ont.. hur länge ska det pågå då? känner mig inte jätte sjuk men tillräckligt för att inte kunna träna och för lite för att säga att jag är sjuk. Ahh.. Less jag blir! Bättre att det bryter ut rejält så jag blir av med det och kan fortsätta med mitt liv.
Idag har annars varit en trevlig dag med besök hemmifrån av papi, Gerd, Josefine och bäbisen Märta. det har aldrig varit en bäbis i mitt hem.. men det gick ju bra ändå =) hehe. Vi gick till Amazing Thai och åt oss proppmätta. Sen skulle jag ha festkommittémöte här i hemmet. Vilket också var trevligt.. vi kom fram till mycket bra och nu är jag sugen som få på festen. Framförallt att få klä ut mig. Det gäller ju att kunna stoppa utklädandet i tid så man inte ser ut som en julgran... det är en fin gräns där.. Men tror det blir sketa bra!

Bjuder på ännu en snygg bild =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback