Hör och häpna

Som vanligt på måndagar så grinar jag nästan när klockan ringer och man ska gå upp. Jag HATAR att gå upp tidigt när man är trött, det är det VÄRSTA jag vet just då.
Trött har jag varit hela förmiddan, men nu börjar det ordna upp sig. Idag är det lite speviellt här på jobbet. vi har kickoff för nya akutsidan, vilket betyder grupparbete och festligheter på kvällen. Gratis är gott.. det vet jag =))
igår var jag MYCKET flitig.. jag RENSADE UT GARDEROBEN!!!! hör och häpna. Jag fyllde en hel sopsäck med kläder jag inte använder eller vill ha. Så jaha... vart gör man av den nu då? Myrorna? är väl ingen som vill ha mina gamla handbollströjor.. hehe. Förresten visste jag inte att golvet inne i garderoben var grönt.
men jag har mycket kvar med andra delar av lägenheten.. men en stor börda har lyfts från mina muskulösa och stela axlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback