Köksföljetongen del 2

Jag har plockat ur vissa skåp och hittat mycket skit redan. Glas och mat som jag inte kommer använda. Ska bli gött att bara ha nödvändiga saker i mitt nya kök.. utrensning är inget jag orkar göra annars. Jag har lixom redan gett upp det gamla köket.. orkar inte städa så noga. Jag längtar inte till då jag ska städa ut under diskhon, DET skåpet ger mig lite fobi. Jag tror papi får hjälpa mig med det. Äckliga saker är inget jag tycker är kul.
Hade ju också tänkt rensa ur garderoben MÅNGA gånger.. men blir DET av? ingen som vet..

Kommentarer
Postat av: Frida

För garderobsrensning kan du få anlita mig, jag är grym på sånt, fråga Anders ; )

2009-09-09 @ 10:21:16
Postat av: Mams

Jag är också bra på det, fråga Peter. Han pratar fortfarande om "alla" kläder som försvann ur hans garderob när vi flyttade ihop.

2009-09-09 @ 19:09:22
Postat av: malin

jag är INTE bra på garderobsrensning, fråga Olov! hihi...hoppas att allt går bra nu i helgen! kram

2009-09-10 @ 21:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback