Många överaskningar

Helgen har varit trevlig.
Var på kalas på fredagen vilket blev sent och gjorde mig trött och seg på lördagen. Det var just det att vi skulle ju spela match på lördagen också. Vi vann faktiskt och det var svinroligt men ack så jobbigt. Jag har en HEEEL del att träna upp. Ojoj. Jaja det kommer väl till jul, det är ungefär då som formen börjar visa sig.
Lördagskvällen bjöd på kräftskiva, satan i gatan var gott det var. Jag åt så jag nästan sprack. Det får vi ta å göra om snart igen. Nästa vecka?
På söndagen skulle jag jobba kväll.. jag bävade för att behöva jobba 6:e dagen den veckan och sedan börja jobba på måndagen igen. Fel hade jag.. jag har totalt glömt bort att jag var ledig både måndag och tisdag. Hade ingen aning om vad jag skulle göra idag så jag tog mig en vända på stan och på banken. sen så ringer det i telefonen, ja då hade jag glömt min massagetid så jag fick panikcykla dit. Så massage har jag också fått idag.
Nu är jag trött.. kanske se film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback