Ont i magen

Varför skulle jag äta glass?.. aaahh min mage gör uppror som alltid. Känns som att jag tappat luften efter ett slag mot solarplexus.. inga andningssvårigheter men smärta. Det går över snart.. men det är drygt. Jag klarar inte av att äta nåt längre utan att få ont i magen. Suck.
Skulle ju köpa chokladbolalr idag.. men hon hade dragit precis när jag kom till stan. Får gå dit imorrn istället.
Fredagkväll och jag håller på att tvätta, ska snart lägga mig... Känner mig nere.. vet inte varför.. KANSKE för att jag är dödstrött.
Imorgon är det brunch på Gillet, Karin kommer från Göteborg och hälsar på. Jag vet då vad jag ska äta och undvika.. finns liksom ingen anledning att äta sånt jag inte klarar av. Sen ska jag iväg och jobba extra i tre timmar pga strömavbrott på sjukhuset.
Igår var en JÄVLA skitdag. Trodde jag skulle explodera av ilska.. Förbannade jävla op-syrra som vägrade släppa in mig i mitt eget omklädningsrum.. + sura tanter på jobbet. Jag är INTE road av dem längre. Funderar på att jobba natt så jag slipper störa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback