Springnota

Idag sov jag gott ända till klockan blev halv tio, så skulle man ha det jämt. Gick upp, duschade och gjorde mig ordning för chokladbollsköp och brunch. Var nere på stan halv tolv men vart var chokladbollstanten???!!?? Jag kunde inte tro det jag såg. Hon var inte där! Upprörd och sårad släpade jag mig bort mot Gillet för en dejt med brudarna. HIMLA gott måste jag bara säga. Malin snackar en massa goja när hon säger att det bara är äggröran som är ätlig där... äggröran var det enda som var oätligt. Jag åt tills jag nästan sprack.. fick lov att gå mitt i maten eftersom jag skulle å jobba.. kollade igen efter chokladbollstanten men utan positivt resultat. Men jag ger mig inte.. jag ska kolla imorrn igen.

Sen senare på eftermiddagen kom jag på att jag hade gjort en springnota...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback