Hejdå Sverige, Hej Thailand

Shit vad illa jag mår.. tror jag ska spy.. vet inte om det är kaffet jag druckit i mängder eller om det är resfeber eller en kombination... usch... måste sitta och andas lugnt ett tag... så.. nu har jag andats...
Ska ner på stan och fixa det sista.. vilket är en del.. aah.. klart man har sparat en del till sista dan.. varför ändra beteende nu?
Har inte tänkt så mycket på hur det blir när jag är där utan mest på flygresan.. Ja.. jag kommer att dö av hjärtstillestånd om inte annat. Jag skulle vilja ha ekg, blodtryck, syreupptag ja allt uppkopplat för att se hur stressad jag blir.. intressant lixom. jao jao... har packat litegrann och har knappt fyllt halva ryggsäcken.. har jag glömt nåt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback