Mandag

Yess idag ar det mandag.. igar blev det fint vader igen och vi kunde soooola. Yess. Tog en lugn dag pa stranden. Jag och Ylva har fatt en massa buddies har som vi tankte ta med hem. Vi ar uppe i kanske 20 pers nu som vi skulle vilja ta med till Sverige. Folk ar sa himla gulliga har.. helt otroligt... Kommer sakna allt nar man maste aka hem... OM vi kommer hem vill saga =)))
Idag hyrde vi vespa igen och akte till Tropical Beach som ar den mysigaste stranden som vi sett. Mycket mycket najs. Daligt vad dock.. for jag skadade mig i foten pa en sten.
Och nu pa kvallen har vi fatt oljemassage.. herreguuuud vad skont. Massagetanterna ska ocksa med hem har vi kommit overens om.
Imorgon ska vi snorkla.. det blir fett. Brun maste jag bli.. ar inte speciellt brun annu.. efter min katastrof solning dar i borjan sa har jag borjat lara mig hur jag ska sola.. det ar samma problem varje ar..

Kommentarer
Postat av: E

Om ni ska till Bangkok sen så är ju Khaosan Road ett måste. Där håller alla backpackers rum och är ett jäkla drag. Stället ni ska försöka få rum på heter D&D Inn och ligger på den gatan. Riktigt nice med pool på taket.

2010-04-20 @ 16:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback