Resfeber

Usch har en oro i magen inför resan.. den har jag haft sen vi bokade.. AAH.. hur fasen ska det inte det bli sen.. Jag vågar inte ens tänka på det. För dom som inte vet så är jag sjukligt flygrädd.. en rädsla som bara blir värre och värre för varje gång jag ska flyga. Jag vet inte hur jag ska göra.. lugnande är ju en grej, dricka alkohol också, läsa, lyssna på musik, tänka positivt... Alkohol har jag druckit på en resa.. ett glas vin och jag blev åksjuk.. funkade alltså inte.. lugnande hmm.. jag vet inte. Det är ju kontroll jag vill ha...jag vill veta vad som händer och att det går schysst till så att säga. Försöker tänka hur många som åker till thailand och faktiskt klarar sig.. typ alla ja jag vet.. MEN ingen garanti för att jag ska göra det.. Seriöst jag tror jag inte kommer att komma hem. Mitt kakel kommer att komma valborgsveckan och jag vill gärna att det ska sättas upp OM jag inte kommer hem.
Har börjat packa lite iaf och tvätta ska jag göra imorrn. Hade behövt fixa försäkringspapper också.. Sprutor har jag tagit... ja.. nu är det 6 dagar kvar...

Bilder från den senaste tiden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback