Uppdatering

Hej hopp.
Vi har kommit fram efter X antal timmar.. Allt gick ba och jag var inte speciellt radd faktiskt. Var alldeles for trott for det. Det blev resa med: taxi, tag, flyg, flyg, flyg, buss, bat. Vi var aldrig in i Bangkok utan flog direkt vidare till Trat.
Idag har vi solat, badat atit GOTT och ska snart ata mer.. vilken jalka god mat det ar har. Det ar ngt helt galet.
Massage har jag ju ocksa fatt idag.. inte helt fel.
Brant mig har jag.. dumma mig... jaja.. det ordnar sig..
Inget speciellt har hant forutom att vi akte med sjalvmordsbussen pa vag hit. Vilka jalva backar det ar pa den har on. Det var det.. over and out.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, blogga varje dag så att jag får drömma mig bort ;)

Ha det så bra systeryster!

2010-04-11 @ 17:02:48
Postat av: Dad

Ja det är några tvära backar, upp och ner, på väg dit och även söderut på ön. Ta det lungt bara och BRÄNN dig inte. Fint ställe eller hur?

2010-04-12 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback