Så jäkla glad

att jag fick ledig och kunde åka hem redan i måndags. Jag anade att jag inte skulle kunna komma hem när jag bokade för några veckor sen. Frågan är väl om jag tar mig tillbaka, biljett har jag men undra om tågen går..
Idag har det varit över -30 här u Djurås och det har varit omöjligt att gå ut.. hehe. Jag vill inte att min näsa ska frysa ihop. Imorrn ska jag åka å hälsa på pappa, Gerd och katterna. Har inte planerat när ännu.. måste ju göra min jympa med bollen först.
Bakat har vi ju gjort idag, jag bakade Brysselkex medans mamma och peter gjorde biskvier och saffrans skorpor. Dessutom har mamma testat min läskunnighet (hon är specialpedagog) och kommit fram till att jag är ett hopplöst case. Så hon kommer nog fortsätta tipsa mig om lättlästa böcker. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback