100110

Det har varit en körig dag. Jobbade till sju och sen fick jag skynda mig hem för att sova. Skulle gå upp kl 12 för att sen åka och spela match. Det var en ren pina att gå upp 12 kan jag säga. Fy fasiken för endast 4 timmars sömn. Hoppas jag somnar ikväll och får sova hela natten. Det vore grejer det. Hursomhelst så spelade vi match mot Spånga. Ett lag vi alltid har problem med. Så även denna gång. Tror det dröjde ända in i 12 minuten innan vi gjorde första målet. De ledde större delen av matchen men vi kom igen i andra och ledde till och från. Det blev kanske lite onödigt spännande men kul när man vinner då. 22-19 blev det kanske? Nu har jag iaf jobbat alla mina 7 veckor natt. Ska väl bli okej att jobba dag igen hoppas jag. Jag trivs bra på nätterna.. då man kan jobba utan en massa tjafs. Tråkigt är det ju att inte ha någon att prata med.. ibland dyker det upp nån rolig nattarbetare som man kan ha roligt med samtidigt som man jobbar.. men inte är det ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback