2009

Januari

Året firades in hos Lotta i Fålhagen


Jag tog en vecka ledig från jobbet och hade Veronica Mars maraton varje dag, bra var det i mitt mörker jag levde i. Jag fick magsjuka som liknade Niagara fallet. Som sagt levde i ett mörker jag inte visste hur jag skulle ta mig ur.

Februari
Malin skaffade singstar och vi övade som besatta.. tills alla i byggnaden led av huvudvärk. Det var också månaden då jag hittade min aspackade döva granne utanför porten alldeles nerblodad.. Blodig och fin åkte jag till träningen där tydligen Jimmy Karlsson från Hammarby skulle hålla i träningen. KUL!

Mars
Började jobba mycket natt och melodifestivalen drog igång. Jag hotades med stryk på blodcentralen eftersom jag varit dålig på att ta järntabletterna, ändring skedde!! Hade problem med magen.

Våren


April
Jag och Ylva fixade roligaste handbollsfesten på mkt mkt länge. Började storgrina i personalrummet när jag insåg att jag inte skulle få åka hem på Påsk. Haha.. pinsamt. Kom hem till Dalarna iaf och gick på Lucky House i Leksand. Vi började ladda för Valborg.

Stora höjdpunkten Valborg, vansinnigt kul.



Maj
Åkte till Portugal och tränade (?)





Skaffade långt hår. Kände inte igen mig men jag gillade det mycket. Började med LCHF-dieten och min mage kom till ro. Näjs.



Juni
Var på Bruce Springsteen-konsert och höll på att dö, fick tenosynovit i foten av att stå still i 6 timmar. Fick min första semester och firade midsommar i Leksand såklart.
Hälsade på M & G i Jugansbo(?).


Juli
Semestern tog slut och jag började jobba natt. Funderade på att lägga ner bloggen men beroendet tog över. Jobbade mest hela tiden och tränade ingenting.

Augusti
Tog ur håret, vilket vara en befrielse. Det är ingen lätt match att ha extensions i kan jag lova. Fortsatte med LCHF och det blev min räddning denna sommar. Bestämde mig för att renovera köket. Började jobba dag igen vilket gjorde att jag blev uttråkad på direkten. Mina sömnsvårigheter började. Sockan livade upp mitt liv.


Hade en mindre lyckad utång och många bra.
 <<-- från den mindre lyckade.



Såg Lady Gaga på Grönan och det var FETT


Höst

September

Rev ut köket och stoppade in ett nytt.. ej komplett dock.


Var kattvakt, gick ju bra.. han gjorde som han ville mest hela tiden =)


Var på roligaste festen på hela året, Röntgen festen



Min kost bestod ofta av rå fisk. Mycket MYCKET gott. Addicted.



Strax efter min 25-årsdag kom den första bäbisen på besök i min lägenhet. (Märta)


Snapsen kyldes i snöbad på julafton.


 Lärde mig göra vansinnigt goda mojitos.


Jag sa hejdå till det blonda


och sa hej till det bruna.


Och där är jag nu...

så nytt år och det nya livet ska börja. Det nya, nyttiga livet.. med start imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback