Det nya livet

Började inte riktigt idag. Jag skulle ju träna så stort. Men jag vaknade helt död och ORKADE inte. Suck.. När jag sen jobbar dagtid... kommer jag orka då? får hoppas det för jag ska ner i vikt.. ser ut som en cylinder.. jag fiskar inte efter komplimanger.. jag har sett bilder och det jag såg var inte vackert. Så är det och nu ska det tas tag i. Jag åt då en riktig lunch.. Svårt att inte äta skräp efter jul då magsäcken är uttänjd och man är mer hungrig än vanligt.
Imorgon ska jag ringa till rörmokaren igen.. dags att få toan fixad kanske. Hoppas dom inte tänker komma när jag sover bara. Då är jag hellre utan en dag till.. SÅ viktig är sömnen för mig. Jag kan ju spola med hjälp av vatten i en hink så helt utan är jag ju inte.
Men imorn hoppas vi på träning iaf.

Jag har börjat ta tag i småsaker i hemmet.. saker som jag bara skiter i att göra. Gör man lite efter hand så blir det ju inte så jobbigt. Det har jag fattat först nu.
Jag har:
rensat frysen på gammal mat
planterat om TVÅ blommor
rensat hallen på skit

alltid nåt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback