Skadad

Jag trodde aldrig denna dag skulle komma till ända, HERREGUUUD!! Höll på med en och samma patient i TVÅ timmar. Det var iof en ovanligt gullig tant och det var inge jobbigt så.. men shiiit vad tid det tog.. höll på att avlida. Tanten var som sagt riktigt gullig att jag skulle ha kunnat ta med henne hem, gillar gammalt folk de är såå gulliga.
Däckade i soffan när jag kom hem och hade gärna velat sova vidare men var tvungen att åka på träningen. Blev ju jävligt lyckat eftersom jag lyckades stuka ANDRA fotleden.. JAHA!! nu är det två st som är paj. Det har jag aldrig haft förut. En erfarenhet rikare helt enkelt. Jag ska genast köpa mig två fotledsskydd.. mitt gamla är lite slitet.


Imorgon ska jag köra fler colonundersökningar... det är ju så kul... inte. Men det är sista dagen innan min "långledighet" så det ska nog gå bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback