En helg utan jobb =)

Det är ju helt fantastiskt vad skönt det är att vara tillbaka på dagen. Jag märker nu hur jag inte klarar av att jobba endast natt. Det förstör verkligen det sociala. Så i helgen blev det lite käk på Flustret, en mycket rolig kväll blev det till slut. Igår så blev det MAX, mycket gott dagen efter och en STOR semla. Och då menar jag stor. En sån där tvåmans-semla.. alldeles lagom för mig.
Idag har vi spelat match.. det var en mycket viktig match mot serieledaren Rimbo som vi var tvungen att vinna. Vi var nära några gånger att ta ledningen men matchen slutade 23-26. Jag gick hem med en armkaka och fet lårkaka och en massa blåmärken. Jahopp..
Det var iaf jävligt gött å inte jobba =) Förra helgen var jag ju sjuk och kunde inte använda den helgen till ngt alls.
Ska jobba fem dar denna vecka.. det suger.

Kommentarer
Postat av: Mams

Semla! Peter tänker på sin fotpall.

2010-01-25 @ 08:04:36
Postat av: Tilde

Aldrig har en semla smakat så illa.. =(

2010-01-26 @ 23:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback