Nattarbete

Sitter på jobbet och jobbar natt. Förberedelserna för detta gick ju sådär. Sova skulle jag ju.. gick ju inte.. springa skulle jag och gjorde det.. gick inge bra alls efter all sjuka jag haft. Ja..

Jag fixade naglarna förra veckan.. MYCKET nöjd och väl värt pengarna.. har man fula naglar all day every day annars så kan man få unna sig. Jag gillar att unna mig =) Det var lite roligt när jag kom till nageltanten.. hon började tjoa och tjimma över min fina nagelform, den var tydligen helt fantastisk =) Härligt att något är fint på mig iaf.. allt annat är ju för tjockt, för smalt, för stort, för brett, för kort, för runt. MEN naglarna... mhm!! Tänk om jag fick ha såhär jämt.

Fortfarande ont i halsen.. den lixom krampar, känns det som.. Men nu orkar jag inte bry mig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback