ont Ont ONT!!!

Detta är inte nån vanlig ont i halsen. Detta gör gaaaaalet ont. Vi snackar: ingen sömn, skärande smärta vid sväljning, svullnad som gör att det stramar i hela halsen.. jag tror vi snackar HALSBÖLD!!
Jag grinar snart av smärta... eller jag har redan gjort det.. men då började snoret rinna och då fick jag ju lov att svälja.. bad idea... så nu kan jag inte ens tycka synd om migsjälv för att det gör så satans ont.
Klockan är 03.00 och jag ringde sjukvårdsupplysningen, inte för att det var akut utan för att jag ville ha en tid på närakuten att se fram emot..
Kommer det bli som sist? då jag storbölade i kassan och inte kunde säga mitt namn pga smärtan utan bara slängde upp alla mina kort så de själva fick leta reda på körkortet och min identitet. KAN MYCKET VÄL HÄNDA...
undra om jag ska ta mig lite glass... det kanske hjälper.. sova går INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback