100612

Igår satt jag framför datorn och planerade träningen för idag. Tänkte att ett classic iron skulle passa vid halv tolv. Jag tänkte också att väckarklocka inte kommer att behövas för jag vaknar ändå alltid av mig själv. Efter en lång natt och konstiga drömmar så vaknar jag och klockan är 12!!! whuuuut!! jävla skit. Och sen säger hon på tv "välkommen till en härlig EFTERMIDDAG!!" hela dan är ju förstörd. Jag vill ju också gå å kolla på Beachvolley men vädret suger.. jag har även bokat tvättid men jag är väldigt osugen. Så det tänker jag skita i.
Ringer och väcker Ylva tror jag.. hepp inget svar.
Såg förresten Sex and the city 2 igår, hade verkligen inga höga tankar alls så jag tyckte den var rätt bra faktiskt. Sådär lite lagomt trivsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback