Hemmet

Imorrn åker jag tillbaka till Uppsala.
Det har varit en skit rolig helt och mycket intressant. Kom ju hit i fredags och la mig direkt i solen där jag alltid hamnar när jag är här. Sen blev det en sväng till Kupolen såklart. På lördagen så besökte jag å mossan Mockfjärd för å gå på marknaden. Jättekul att spana in folket man inte sett på flera år.
På kvällen så hade jag gjort planer med Josse å Olle. Det var mycket trevligt måste jag säga... man blir lite smått sugen att skaffa hus när man ser hur fint dom har det... suck.. =)
Efter grillningen så cyklade vi genom hela mockfjärd bort till 'Myrholn' för att besöka en förfest och sedan blev det Heanöjet.. väldigt skumt att vara på ett "uteställe" där man känner eller känner igen alla.. inte riktigt vad jag är van vid men det var skitkul. Haha det måste jag göra om, synd att kvällen var så kort.

Kommentarer
Postat av: Brita

Får ta och hänga på jag också nästa gång! =)

2010-06-07 @ 08:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback