Lööörda

Idag gifter ju sig Victoria eller heter hon Viktoria? skit samma. Så frågan är.. ska jag åka till Stockholm för att titta på mina brudar som spelar handboll eller ska jag titta på brudparet ELLER ska jag ligga i sängen och titta på spektaklet på tv. DET är stora frågan... vet inte hur jag gör. Det jag vet är att jag kommer vara vansinnigt seg.
Just nu är klockan 05:55 och jag jobbar. Det har varit jag och Hassan inatt. Han är en gubbe som alltid rusar in på CT för att sitta där. Igår så träffade jag honom i korridoren då frågade han mig var jag ville vara (skelettsidan eller ct) jag borde ha anat oråd.. mm precis det var typ 30 ct remisser i inkorgen.. så inatt har jag jobbat häcken av mig.. det gör inget.. har inget emot det. 25 patienter hittills.. eller 26 eg. fick skicka tillbaka en som inte riktigt ville samarbeta.
Sista natten på söndag och sen två dagspass och sedan semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback