Utsatt

Idag fick jag se TBC på nära håll. Kände direkt att jag blev sjuk och hur det kliade i halsen.. Ingen aning hur TBC känns men jag var säker på att det var så det kändes. De tyckte jag skulle ringa Lung och Allergi-mottagningen och jag såg hur min Thailandsresa försvann.. Självklart överdrev jag. hehe. Jag var utom fara.. men de tog mitt namn och personnummer helt ofarligt var det ju inte. Nej det är ingen fara på taket alls.. jag vet. Bara kul och försöka skapa drama på jobbet.. det var lite för mycket "andas in håll andan" idag... Hade kanske 50 patienter idag MINST. Vilket innebär att jag sagt det MINST 100 ggr.. Är jag trött på min röst?.. öh JA!
I helgen har jag jobbat SUCK.. drygt. Men på söndagen hade vi match som var RIKTIGT kul. Vi vann över tabelljumbon med 40-11. Gaanska ok ;-) Så nu leder vi serien eftersom Vassunda vann över Rimbo som låg etta. Yess!! Nu ska vi bara vinna resten så är seriesegern bärgad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback