Hejsan hoppsan

Inte igår IGEN.
Kanske borde jag lägga ner bloggen när jag inte är speciellt aktiv här.

Vad har hänt sen sist:
Har haft kalas. DET var skitkul. Vi blev 19 pers på 40 kvm. Det är bra jobbat. Vi var här hemma först, bjöd på lite tilltugg som jag "slängt" ihop. Hehe. Okej det var skitjobbigt att fixa med allt och jag var INTE sugen på party när jag skulle fixa mig. Jag var helt slut efter en hel veckas planerande. Men när folk började dyka upp så blev det ju såklart skitkul. Vi gick iaf ut på Saluhallen efteråt, hade mkt hellre velat stanna här men det går ju inte pga grannarna.

Spelat match och hamnat i UNT. Kul! för det var första gången vi fick vara med där. Tyvärr så kan ju vår tränare inte säga de rätta sakerna så artikeln blev ju inte så positiv. BRA JOBBAT!! >=( ah...

Jobbat och haft mig på barnröntgen. Men det är kul.. skönt att ÄNTLIGEN få vara där jag ska vara.

Imorrn blir det match igen med fest efteråt, men jag jobbar på söndag så jag får heja på alla andra =)

Japp det var det det.


Musik:
September - Mikrofonkåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback