Massage

Det var längesen jag var iväg på massage så nu när jag var långledig så passade jag på att boka upp mig. Är ju så satans stel i axlar och ben. Min axel gör just nu mer än vanligt efter all träning och matchande.. Det var sex-sju år sen jag pajade den efter ett inte alltför hårt uppvärmningsskott jag gjorde ouppvärmd. Aj aj aj... så jag har fått hitta på lite andra tekniker med skottet som inte gör lika ont.. t.ex. ha armen högre upp eller längre ner eller skjuta med handleden. Hursomhelst så tyckte massörskan att det var så trevligt att massera en person som sköter om sin kropp HAHA.. vältränad vill jag bestämt minnas att hon sa också.. HÅHÅÅ se där.
Ikväll ska jag till SL och M för lite fredagsmys, det blir najs.

Kanske orkar jag städa imorrn... kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback