Kroppsligt

Idag hade jag ont i ryggen, eller jag har haft det några dagar. Så jag gick till sjukgymnasten. Vi kom fram till ett å annat. Jag har en väldigt rak bröstrygg och en väldig svank (lordos) i ländryggen. Det i kombination med dåliga magmuskler gör att ländryggen får ta all belastning när jag står. Så jag fick några övningar att göra tills nästa gång.. så vi får se hur det går. Tränade på några övningar och gjorde väl heeelt fel fleera gånger i rad.. så ja.. vi får se hur det går. Inte lätt kan jag säga. Sen fick jag en rejäl kyss på käften på träningen så nu har jag fläskläpp.. snyggt!

Appropå ingenting.
Här är en mkt bra text.
http://www.underbaraclara.nu/185470/2010/10/12/sverige-kan-ta-sig-i-roven/ Läs läs läs!!!

Kommentarer
Postat av: Tora

Verkligen bra text!

2010-10-13 @ 21:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback