Handbollscup

Yess, i helgen var vi i Hedemora och spelade boll (älgboll). Vi vann gruppen och hamnade i a-slutspel sen tog det stopp.. orkade inge mer helt enkelt. Men kul hade vi och jag hade träningsvärk som fasen efter allt skratt. Ja herregud.

Från träningshelgen


Ylva har tränat eller duschat.. svårbedömt ;-)


Imorrn ska jag jobba i Tierp, har aldrig varit där men tydligen säger dom att det är skitfult där.. men.. jag har ju varit i Borlänge och det kan ju inte vara mycket värre.

Dagens bra Tilde: På vägen hem idag köpte jag en tidning av en uteliggare, ja här ska det läsas!

Dagens dåliga Tilde: extreeemt ofokuserad på handbollsträningen.. dumt.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tränat var det!! Svettigt var det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback