Möhippa

I helgen har jag varit på möhippa. Det är Carro på jobbet som ska gifta sig den 2 okt. Tur som jag alltid har så blev jag sjuk i Tierp och förkyld hela helgen, så jag fick verkligen kämpa hela lördagen. Vi överraskade henne på förmiddagen på lördagen och spökade ut henne. Riktigt snygg blev hon, vi hade bokat tid för ett poledancingpass. Stackars Carro som fick dansa helt själv framför alla oss men det såg riktigt kul ut... undra om jag ska börja.. Filmade gjorde vi ju såklart. Sen gick vi vidare ner på stan och Carro fick visa upp vad hon lärt sig på en lyktstolpe. Hehehe. Hon var duktig! Sen blev det käk på Bullitt, kul jag som inte hade nån smak. Sist blev det en sväng på Platina innan jag kastade in handduken.. tyckte jag höll ut rätt bra. Ska ladda lite bilder här sen.
Denna vecka blir det fullt upp..
Måndag: kvällsjobb
Tisdag: jobb och träning
Onsdag: kvällsjobb
Torsdag: ledig + träning
Fredag: jobb
Lördag: extrakörning på jobbet
Söndag: ledig förhoppningsvis
Måndag: FÖRSTA MATCHEN! men jag jobbar kväll =( måste försöka byta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback