Diplomat

Under helgen som var så åkte vi till Stockholm för lite shopping och party var det tänkt. Dock glömde vi bort att systemet stängde typ tre så det blev inte så mkt party nej. Känns som ett återkommande problem. hehe. Vi åt dock skitgod mat på Fridays, det slank även ner några mojitos. Det bästa med helgen var att vi såg CAT STEVENS!!! jag höll på att dööö... en riktig kändis. Sen var frukostbuffén helt ok, inte den största jag varit med om men den dög.
Just nu är jag hemma i Dalarna igen.. ganska skönt måste jag säga. Jobbade natten som var och tog sedan tåget direkt och åkte hem hit. Planerna är väl att jag ska hälsa på papi imorrn. Han vet dock inte om det men hoppas han kan iaf.
Nu ska jag se film... fjärde idag... =)
De jag sett:
A league of their own
Draktränaren
De misstänkta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback