Klaga

Jag måste få klaga, ja idag måste jag få klaga.

Jag är så jävla bitter för att jag jobbar natt den här helgen. Jag är så ARG så kan jag grina. Första FANTASTISKA helgen med FANTASTISKT fin väder och jag måste JOBBA. Jobba på nätterna och sova bort dagarna. Jag är så jävla bitter för att min sömn inte fungerar varken på nätter då jag inte jobbar, på dagarna efter att jag jobbat eller dagarna innan nattjobb. Jag är blir bara bittrare när jag är trött OCH jag är så JÄVLA bitter för att jag inte har någon balkong att vara på när jag väl skulle kunna sitta i solen. Till nästa år ska jag ha flyttat till en lägenhet MED balkong, HUR det ska gå till vet jag inte men jag blir galen på det här. Jag mår inte bra...

tack det var skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback