Ny vecka

Nu har jag jobbat klart mina nätter, tack gode gud för det. Fast eg. det är nu det jobbiga börjar.. jag kommer bli psyksjuk. Idag har jag sovit mellan 8.00 och 11.30 för att försöka göra det lättare med omställningen. Idag skulle jag träna och tvätta... blev inget av med det. Orkade inte träna och det fanns ingen tvättid.
Jag har trott det har varit fredag hela dagen.. lite dagvill.
Tog mig en tur på stan och det blev ett par nya träningsbraller och så har jag härmat Jöns =) hon är så duktig på surdeg (tack vare boken?) så jag fick ju lov att köpa mig en brödbok jag med =)
nej nu har jag ansträngt mig tillräckligt med att skriva detta... svårt med meningsbyggnad när man är sjukligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback