omskakande dagar

Ja herreguuud.. vilka dagar. ;-) livet är verkligen omskakande för mig just nu.
I lördags när jag skulle kliva av tåget i Uppsala så skulle jag ta min resväska som jag parkerat där man ska parkera stora väskor, vid toaletten. Men jag hittade den inte.. borta.. B-O-R-T-A. Folket som skulle gå av hade hunnit göra det och folk som skulle på började gå på.. paniken växte! Jag fick till slut skrika "vart FAN är min väska?!" då var det nån som pekade på hatthyllan, ja då hade konduktören lag upp den där, tack för den A.H. Jag såg mig själv få lov att åka till Stockholm, vilken FASA!
Och idag.. jag skulle storhandla.. anade inte att det skulle bli en Storhandling med STORT S. Eller jo jag anade det men tänkte inte. Så jag tog mig en kundvagn.. ja redan där skulle jag ha reagerat. Jag började plocka i grejer.. och jäklar vad jag plockade i grejer. När jag var färdig hade jag fyllt vagnen... fortfarande reagerade jag inte. Inte förrens jag hade packat fyra PROPPFULLA påsar som var och en vägde BLY, först då kom jag på... hur i h*lvete skulle jag få hem grejerna. Paniken växte IGEN. Men fast besluten som jag var tog jag upp alla påsar och jahopp... där gick första påsen sönder.. Panik igen. Folk tittade verkligen på mig och mitt lass... de trodde aaaldrig att jag skulle ta mig hem. Men det gjorde jag och jag kommer ALDRIG storhandla sådär igen..

Kommentarer
Postat av: Mams

Du kanske ska köpa dig en shoppingvagn? Lite "pesionärsvarningen", men vad gör man inte?!

2011-04-14 @ 21:03:54
Postat av: Tilde

En "dramaten" helt enkelt.. ja liiite pensionärsvarning men det är det nog värt... det där jag utsatte mig för var hemskt.

2011-04-18 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback