Påsk

Jag har jobbat halva påsken eller eg mer än halva, skärtorsdag, långfredag och påskafton. Det har varit ganska tungt att vara utan familj i den här stan under högtider... usch.. man blir helt knäpp. Gymmet har ju inte heller varit öppet så himla mkt och passen har varit få, så mkt tid till att bara vandra omkring ensam. Skönt att påsken är över nu iaf.
För att lindra ensamheten så har jag aktiverat mig med bakning, städning, diskning, matlagning, jobb... ja sånt.
I fredahs var jag på kalas hos Malin, det var rrriktigt skoj. RRRRIIIKTIGT skoj. Men lite smådrygt att jobba dagen efter.. blev ganska sent.
Nu har jag iaf provbakat med surdeg, GÖTT ju. Igår bakade jag grekiskt lantbröd och idag blev det rågmjölsbröd med äpple och valnötter.
Snart är det ju valborg och det måste planeras. ALLT ska planeras, INGET får lämnas till slumpen en sån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback