Haha!

Guuud vad pinsamt!!!
Idag efter träningen så cyklade vi hem en annan väg en den vi brukar ta, eftersom mina bromsar skriker och då menar jag SKRIKER när jag bromsar länge. Så för att undvika det tog vi en annan väg för att slippa den branta nerförsbacken. Jepp.
Så vi tog vägen förbi domkyrkan ist. När vi närmade oss såg vi att folk var utklädda i medeltidskläder och hästar hade de också, plus en massa andra grejer. Tydligen så hade de byggt upp en utomhusscen precis utanför domkyrkan med läktare och grejer. Jepp så där kom vi på cykel, tog oss förbi avstängningar, och så kom vi då fram till scenen... jepp.. jag väljer att bromsa för jag blev så nyfiken... javisst, cykeln VRÅÅÅÅLAR över hela stan, hela teatersällskapet stannade upp (tydligen så var det genrep... ooopsss) fy faaaan vad jag skämdes... snabbt sprang det fram en gubbe med "crew" på sin tröja... "du har visst problem med dina växlar" "Jag hör även att de hackar, du borde kolla upp dom" "här ta ett blad, det är genrep för uppsalasnånting.." ja det var komiskt.. skrattade högt hela vägen hem.
Förövrigt var träningen riktigt vidrig idag med... långa intervaller... not vary funny MEN jag orkade mer än förra gången, så de så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback