Upptagen

Jag har varit fullt upptagen med att ha helg att jag heelt glömt bort bloggen. Helgen har varit riktigt bra.
På fredagen slutade jag "tidigt" alltså kl 16 och åkte hem å käkade.... var UTSVULTEN. Träningarna får igång förbränningen nåt så extremt att jag går hungrig jämt. Helt slut var jag också men orkade ta mig till Erik och Fridas place för att hälsa på lilla Siri, en kattunge på 12 veckor. Tanken att gå dit var god.. inte lika bra kom jag på när jag skulle gå hem.. det ÖSREGNADE. Jaja fick röra på fläsket iaf. Lördagen tänkte jag springa men det fortsatte ju regna tokmkt så det gick ju heller inte. Innebandytittning med Elin blev det iaf, skoj! och sen bio på det, ännu roligare =), såg Bridesmaids igen.. GRYM film.
Idag sprang jag till Boländerna för att kolla utbudet av handbollsskor som var 0. Kasst! men antar att de inte får in sånna skor ännu. De jag har är totalt utslitna. Man borde ha två par skor, eller egentligen tre har jag hört. Ett par riktigt "ingångna", ett par på match och ett par på gång att bli bra. Men vem har råd med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback