Back in da hood

Jahopp då var jag hemma igen då. Känns sådär kan man säga... alltid deppigt när kommer hem från en resan. Man tror det ska bli kul att komma hem... kul? nej lika tråkigt som vanligt här. Men jag ska försöka behålla semesterkänslan ett tag till iaf.
Har massor att skriva egentligen men vet inte om jag har orken. Är jetlaggad fortfarande och därför får jag inte tillräckligt med sömn sen mår jag inte så bra i magen, blir lite klen av det.
När jag kom hem igår blev jag lite besviken... det var ju inte mkt julpynt alls! Hela Sri Lanka pyntar som fasen och så kommer man hit där det borde vara så är det knappt nåt! Min julstämning höll i en vecka på Sri Lanka men nu är den tyvärr borta trots att jag poppar jullåtar så får jag ingen.. jaja det löser sig.
Bilder från resan får komma så småningom... det är 600-700 bilder som ska in i datorn och jag måste sortera och som sagt.. är mest bara trött.
Vaknade av mig själv kl 3 inatt men tvingade mig att sova till fem iaf. Skönt att vara morgonpigg! Hoppas det håller i sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback