Inte långt kvar nu...

Endast två dagar och två nätter... jag mår inte särskilt bra.. har ont i huvudet, hjärtklappning, är totalt slutkörd, nervös... allt. Känner ännu ingen riktig glädje att åka pga min flygrädsla. När vi bokade resan till Thailand så gjorde vi det så långt i förväg att jag kunde bearbeta många månader... det har jag inte hunnit med alls nu. Nu kommer jag panika på planet..
Jag har idag fixat pengar, en bok och rotat fram sommarkläderna. Imorrn ska det tvättas hejvilt sen kommer mamma, peter, olov och malin. Vi ska äta på koh phangan, det blir gött det!

Kommentarer
Postat av: A

Hur kom det sig att du valde att åka till just Sri Lanka? Åker du ensam dit?

2011-12-02 @ 23:35:14
Postat av: Tilde

Jag hänger med ett annat sällskap som bjöd med mig, så det är inte jag som kommit på resmålet.

2011-12-03 @ 21:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback