Sadarja

Framme i Negombo. Flygresan gick val bra. Ingen panik.. den var riktigt lang dock. Kom fram till hotellet, blev tilldelade rummen.. insag vilken lyx jag skulle bo i de narmaste 14 dagarna. Herreguuuuud. Jag har varldens storsta sang, bade dusch och badkar, stor tv, soffa med bord och fatoljer, panorama fonster fran toaletten (riktigt frackt) etc etc.. Det finns sinnessjukt stora fladdermoss har, de kan bli uppemot 2m mellan vingarna och vi har sett dom.. de ar inte fa. Vi badar och slar dagarna i anda.. bade i pool och i havet. Galna vagor som nastan drankte mig... det var iof rod flagg sa man var ju forberedd men de ar ganska starka. Riktig god frukostbuffe.. nu ar klockan halv tolv och jag ska lagga mig i min ENORMA sang for det blir traning imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback