Tjingeling

Ett tag sen jag skrev sist och vi har gjort en del grejs. Lite utflykter och spontana aventyr. Orkar inte riktigt skriva ner allt nu. Solen skiner emellanat, det har varit ganska trakigt vader med osregn och rejala askvader. Myggbett har jag till forbannelse.. pa en fot har jag elva st.. och pa benen manga manga fler... och det ar bara jag som blir biten... typ ingen annan. Jajja. En vecka kvar och nu vill jag fa en ordentlig branna innan det ar dags att aka hem. Har lite julstamning faktiskt. Ska snart ivag och kopa vatten.. blir det osregn gar jag och lagger mig i sangen. Imorrn ska vi ut pa tur pa en kanal... MYGGA ska jag ha i hogsta hugg... Undra om det kommit sno hemma i Sverige... har ar det barmark kan jag lova... nu ska jag kila ivag... see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback