Lättad

En tyngd har lyfts från mina axlar.. ja det är så det känns. Men jag har så mkt kvar.. Jag har nämligen städat och tvättat idag. Jag har seriöst funderat på att skaffa hemhjälp. Behöver någon som plockar upp efter mig.. sorterar och kastar.. jag har inget emot att kasta saker.. jag bara orkar inte.. MEN idag slog jag till och städade. Hohoo..känns bra. Dock behöver jag tvätta alla kläder i garderoben... orka det då. Mamma kan du komma å hjälpa mig? ;).
Imorrn är det jobb igen.. känns ok.. har varit rätt understimulerad senaste dagarna.. tyvärr har jag vänt på dygnet. Blir kul att gå upp imorrn känner jag.

Kommentarer
Postat av: Mams

Nu skojar du allt!?

2011-01-04 @ 08:54:54
Postat av: Tilde

Jag skojar, men jag vet att du tycker sånt är kul ;-)

2011-01-04 @ 21:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback