Lite piggare idag

Idag fick det bli Borlänge eftersom jag var dödssjuk igår. Behövde lite grejs till imorrn, det är ju komidsommar och kofest på det. Hoppas jag är piggare imorrn än vad jag är idag, känner mig inte helt kry.. låter tokförkyld. Hursomhelst blev det en hel del fynd idag. Oj oj.. vad nöjd jag är. Tvä klänningar och ett par jeans + lite smink. Tänkte ha den ena klänningen imorrn, den passar perfekt till mitt orangea hår. =D det snyggaste hade varit om jag haft mina vita converse till.. men då kommer de inte att vara vita längre och det vill jag inte.
Fortsättningen på idag blir vila och läsning i boken (en oväntad semester) som jag redan läst flera ggr.
Låtar som går på repeat nu:
JJ - Things will never be the same again
Veronica Maggio - Välkommen in
Lykke Li - Youth knows no pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback