Musik från förr

Sitter och lyssnar på gamla cd-skivor som jag brände förr i tiden när man fortfarande brände skivor. Ett bra sätt att minnas gamla perioder i livet. Jag är en sån som verkligen kan känna hur det kändes för länge länge sen bara genom att lyssna på en låt som jag lyssnade på en gång i tiden. Och det har jag gjort ikväll, mkt roligt =) Så detta är ett inlägg mestadels för mitt eget minne.

Mockfjärd/Djurås 2002 en MKT rolig tid då vi härjade i Lindesnäs och jobbade i kiosken. Tror det är min bästa tid i livet. Livet lekte!
Run DMC - It's Tricky
Chayanne - Torero
Holly Valance - Kiss kiss
Missy Elliot - Slide
Inner Circle - Rock with you
Daddy Boastin - Värsting
Drängarna - Om du vill bli min fru

Leksand ca 2003 (+Ayia Napa)
50 cent - In da club
Richard X - Being nobody
The Sounds (typ alla låtarfrån Living in America)
Cart Blanche - Tell me that you want me

Mockfjärd och komvux ca 2004.. en seg tid. Väntade på att något skulle få mig att vilja bli något. Satt mest med mina brända skivor den bärbara cd-spelaren med hörlurar i datasalen och lärde mig fotoprogram på datorn.
Gwen Stefani - What you waiting for
Peter Svensson (Kent)- Kärlekens tunga
Helt Off & Timbuktu  - Babylonsjukan

Uppsala 2005-2006. Också en MKT rolig tid, spenderade kalla delen av året i Uppsala som jag precis flyttat till och var i Dalarna på sommaren. Topp 2 på min favoritperiod.
Armand Van Helden - I want your soul
Monrose - Hot Summer
Uniting Nations - Music in me
Paperboys - Zookey (Lift your leg up)
Shakira - Hips don't lie



ca 2008 En spännande tid med nytt jobb och så skulle jag spendera sommaren i Uppsala. Skoj! Tredje plats för den perioden.
P.Diddy - Last Night
Byz - Karatefylla
Timbaland - The way I are


2009 Uppsala
Akon - Beautiful
Eminem - Shake that ass
Lady Gaga - Pokerface
Space Cowboy - Falling Down
Tinchy Stryder - No 1
Shakira - She wolf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback