Rolig helg!

Ja herregud vad kul och bra och trevligt jag haft det i helgen. Jag har ju varit sjuk i veckan och var lite rädd att det skulle stoppa mina helgplaner som var Komidsommarfest på Floparken. Lät ju inte helt frisk men det hindrade mig inte speciellt, då jag kände mig ganska frisk. Så det blev en vända till Flosjön där vi gjorde oss i ordning och sedan vidare till grillfesten hos Anders. En mycket rolig förfest/grillfest med allsång och kubb och annat skojj.. "uuutiii vår hage ..." GRYM sång!
Sen gick vi till Parken där vi röjde gärnet på dansgolvet, minglade osv. Kul att träffa en massa folk man inte sett på evigheter. En mycket lyckad kväll och vi var sååå ledsna att behöva åka hem. Dagen efter åkte vi återigen till Flosjön för lite sol och båtåkning och så käkade vi thaimat.. rrrrrriiiktigt najs.
Tack så mycket Josse å Olle + alla andra i fam Karlsson för en skoj helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback