Dalarna

Ja nu är jag hemma på landet eller skogen eller vad man ska kalla det. Tyst är det.. och jag är rastlös. Tyvärr regnar det och det är kallt, bådar inte gott inför imorrn men det gör eg inget eftersom vi inte ska vara ute.
Jag har bestämt mig för den blå klänningen iaf, för den är GRYM! håret blir nog uppsatt eftersom utsläppt inte håller sig så bra i fuktigt väder.
Har sett en mkt bra film som heter Mary and Max, animerad och väldigt speciell. Men bra!
ska nog ta å bädda sängen och lägga mig.. har blivit gammal nu.. somnar i tid och otid.

förresten har jag dålig mottagning på mobilen och seg uppkoppling på datorn.. stor omställning och jag vet inte om jag kan hantera det... aaaahh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback