110314

Jahopp, då var handbollen slut för denna säsong. Det blir en till säsong i div 2 iaf och det var ju målet så man kanske inte ska vara missnöjd.. men jag hade velat vinna sista. Så nu är det dags för egenträning. Funderar på att träna på Actic. Det är det bästa gymmet för mig då det ligger på vägen hem. Har ju ett annat gym att gå till också men ja.. jag vet inte.
Känner att jag behöver semester nu... känner mig helt slut. Tror jag jobbat för mkt och vilat för lite från jobbet. Har lagt in lite kompledighet och hoppas de godkänner det.. annars vaknar jag en dag oförmögen att ta mig till röntgen.
I helgen blir det jubileumsfest, det ser jag framemot. Och helgen som var så hade vi spelkväll mkt skojjigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback