Jag borde satsa mer på bloggen

Det är ganska kul att läsa gamla inlägg tycker jag själv, det är ju lite som en dagbok.
Det tråkiga är väl att jag inte kan eller vill gå in på detaljer som gör det lite mer intressant att läsa men men.. ni får ta det som bjuds.

Senast sedda film -  Ja senast sedda HELA film var det så längesen att jag inte minns. Orkar sällan hålla mig koncentrerad längre stunder.

Senast köpta skiva - ingen aning, köper man skivor? nej jag bränner bara handbollsskivor

Sparar till
- resor, kaffebryggare

Väntar på
- just nu: att få gå hem från jobbet så att jag kan ha HEEELG!

Pålägg som gäller - ost och gurka

Dagens dryck - idag har jag druckit juice, kaffe och vatten

Senaste boken du läste - Jag läser just nu en bok om Guns n' Roses

Senaste maträtten du åt - Falafel och couscousrsallad 

Senaste klädesplagget du bar - Just nu har jag på mig jobbets snygga sjömansbyxa med grön t-shirt och en mörkblå pappers"kofta" haha snygg är jag!

Senaste repliken du yttrade - ingen aning, minns sällan vad jag säger.

Senaste personen du pratade i telefon med
- jag pratade med barnakuten om en patient, oklart vem jag pratade med.. nån sköterska antagligen

Senaste personen du fick brev av - Jag fick en bröllopsinbjudan av M.A. DET var kul!!

Senaste gången du sov - I natt.

Senaste saken du köpte - Jag köpte ju mat i kisoken nere i ingång 70 men senaste "saken" var en band-t-shirt med Slash.

Vad har du gjort idag
- Vaknat, ätit frulle, cyklat, jobbat och jobbar fortf.

Gillar du svarta kläder
- ja det måste man annars har man ganska få kläder att välja bland

Hur tidigt stiger du upp - 06.30

Hur många par skor har du - ca 20 par eller fler..

Var har du ont - Just nu ingenstans, FANTASTISKT

Kan du stå på händer - nej men jag kan hjula.

Vad lyssnar du på för musik nu - Poker face med Lady Gaga råkade spelas på min playlist

Vad tycker du om idrott - Jag ÄLSKAR handboll for life.

Vad har du för klocka - väckarklocka, väggklocka och mobil.

Sämsta sport - trav"sport"... booring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback